Sista veckan i oktober

Spännande rubrik eller hur. Haha...
 
Måndag: sjuk, hemma och kollade chick-flicks och drack ekologisk abarbersaft (bästa sjuksaken).
 
Tisdag: Bättre, vart ute och gick en långsam minirunda med Alex och Adrian.
 
Onsdag: skolplugg, långlunch med skolkompisar och seminarium +kvällshäng med Marike. Dessutom skrev vi alla adresser till inbjudningskorten till bröllopet.
 
Torsdag: Lunch med Jonas, planeringsmöte för konfa och på kvällen: Volbeat på hemmaplan, i Köpenhamn 😍
 
Helgen: Fredag kväll åkte vi till kungsbacka där min fabror med blivande fru och min lille kusin Wille bor. Köpte på oss fika, stannade och åt på vägen dit och lyssnade bara på en massa volbeat.
Lördagen var vi ute och gick i kungsbacka och fikade. Sen åkte jag och Marcus in till Göteborg och gick på Lisebergs halloweenevent! Iiih va kul. Men jag är lättskrämd och det var superlåmga köer så de blev inga spökhus, läskigt nog med zombies som gick runt på distrikt Z -området. All dekoration var för övrigt så fin och mysig och vi trivdes massor med att promenera runt där. 
Idag vart det 2-års kalas för Wille så vi firade honom med brunchbuffe, tårta, presenter och sång. Så glad han var pojken! Nu är vi hemma igen efter bilfärden med stopp på IKEA för mat (hehe och råkade köpa med ljus hem också).
 
Summerar veckan som tråkig start men uppåtstegrande till superbra! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0