Rockfest

I lördags sov vi ut för en gångs skull och sen åkte vi mot bosjö kloster för julmarknad. Jag älskar ju sånt men denna vart inge vidare faktiskt. Lite småmys men alldeles för lite grejer. Och där det väl var något var det i trånga lador där man knappt kunde röra sig. Mje...
Efter åt vi och vilade tills det helt plötsligt var bråttom att fixa sig. Så det var rockfest och de svarta kläderna och nitskorna åkte på (för att jag aldrig har det annars 😉😉). Men det var ett bra tema som jag känner mig bekväm i!
Superhärlig fest med Marcus släktingar som jag gillar, god mat, massa skratt och massa dans +världens bästa musik, rockmusik. Dessutom kom luftigitarrerna fram i många vevor 😉
Hemma vart vi inte förrän 02.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0