En sista VGs på riktigt!

I onsdags gick vi med gamla lundagänget ihop på Västgöta nation en allra sista gång innan Elin flyttar  (snyyyft snyft).
 
Kvällen va så trevlig med dryck-jenga, dans och sen ut för ännu mera dans hela natten lång. Svettiga och dana gav vi oss sen hem och Marike fick följa med som mitt kvart-i-2 ragg. Haha skämt å sido så sov vi i min lägenhet i lund.
 
Torsdagen började vi med sovmorgon och sen ner till stan för café-frukost innan vi åkte hem åt varsit håll.
 
Men herre guuuud Elin vad jag kommer sakna dig när du flyttar! Tänk att vi presenterade oss och skakade hand den där första dagen i skolan för 4 år sen. Tiden har gått så himla fort sen dess och vi har haft en himla massa kul ihop. Lund kommer inte alls bli samma sak utan dig men jag är glad att du får fortsätta med nästa roliga steg i livet och flytta till stockholm med din kärlek. Du har lärt mig massor, jag hade inte vart likadan som jag är om jag inte lärt känna dig. Detta är dock inte hejdå, bara på återseende! Vi är för bra vänner för att sluta ha kontakt, nu får vi bara anstränga oss mer. Hehe. Men på återseende då min crazy cat lady vän.
Bjuder till din ära på en toabild från VGs med blä(s)kfisken, för de är sånt som bara du och jag kunde göra ihop. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0