En helg i Göteborg

Kashade in vår julklapp från mamma och Niklas denna helgen för vi drog till Göteborg ihop.
Lördagen började med hotellfrukost och sen drog hela sällskapet till Liseberg för en heldag. Åkte för fullt och eftersom det inte vert lika mycket folk (som annars när vi åkt på sommaren) så hann vi med allt vi ville. Favoriterna är lätt balder, helix, lisebergsbanan, flum ride och kållerado. Är en sucker för berg- och dal-banor med är sååååå feg för typ nedsläppet, spökhuset och det otippade parisehjulet som vi gav oss upp i. Bet ihop för att inte skrämma Linnea men kände hur paniken växte när de knakade... huuuuuurrrr...
 
Men för första gången i mitt liv vann jag på chokladhjulet! Hurra! Spelade bara en 20a på en bricka (Marcus turbricka) och vipps så vann jag storvinsten. Mumma!
Vill påpeka den genuina lyckan i bilden! 👆
 
Blöta efter en tur i flumen
 
På vägen hem hälsade vi på min lille kusin Wille, farbror Martin och Wandena i kungsbacka. Mumsig fika och urgulligt sällskap var en bra uppladdning inför hemresan.
 
Tack mami med familj för denna supermysiga, roliga helg ihop.
 
Nu sitter jag och pillar på mobilen medan alla Ekbergs följer handbollen intensivt. Underhållande är dom i alla fall.
Ursäkta min fula smygbild, haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0