Påsklov!

Alltså för första gången sen gymnasiet har jag påsklov! Så härligt men har inte en aning om varför i år helt plötsligt? Går ju samma utbildning på samma universitet. Oh well jag klagar inte.
 
Så jag inledde mitt lov med att jobba igår. Men de va kul. Tiden gick fort och en del stammisar var glada att se mig igen och min vän Olof hälsade på en stund med.
 
Idag började jag dagen med min morgonlyx; tv och frukost i sängen och sen simning i simhallen.
Vid lunch kom världens snällaste vän (just idag) Leo för att hjälpa mig med att fixa framsida till uppsatsen. Som tack fick han smarrig lunch. Bjöd på ribs, sötpotatis-pommes med tzatsiki och sallad. Muuuums.
Sen fixade vi uppsatsen och hängde i soffan och snackade igen dom här 3 veckorna som vi inte setts. 
 
 
Efter vårt härliga häng tog vi tåget eftersom Leo skulle hem och jag skulle på konfa. Alltså såååå mycket jag har saknat 24 äventyren. Va så himla härligt att vara tillbaka! 😍 Och spännande med tema döden och livet efter. 
 
Mötte sen upp Marcus vid 20 i affären och veckohandlade. Älskar att veckohandla med listor och planering innan. Knäpp? Sen åt vi inte förrän 21.30 vilket nog är rekordlänge som jag överlevt utan mat till så sent. Skumt.  
 
Nu ligger jag i soffan och kollar bloggar men ska snart sova. Ögonen är tunga....God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0