Hoppsan!

Ja hoppsan kan man säga... bloggen har ju blivit liiite lidande (typ i 2 veckor) eftersom jag har vart iväg och gjort så himlans mycket senste tiden. Men nu är jag tillbaka!
 
Konfaläger med sommargruppen blir för långt så det får bli nästa inlägg.
 
Men dagen efter jag kom hem från läger åkte jag och Marcus till Copenhell för att se mina 2 absoluta favoriter på samma dag; Alice Cooper och Sixx:A.M. Så vi komm till köpenhamn i finfint väder och såg först Alice Cooper som gjorde en bra show, som alltid. Han inledde med No more Mr. Nice guy (Marcus nya favoritlåt) och körde många andra bra. Saknade dock brutal planet och lite såna men dom vet jag att han inte spelar så ofta. Showen vart också bra med FrankenAlice, giljotin och en hyllning till avlidna legender såsom Lemmy och Bowie. 
Sen över till den pyttelilla scenen för att se SixxAm (skojar inte, scenen var mindre än Sweden Rocks mista som ligger i ett tält typ, men ack så nice att va så nära).
När S började så bara öppnade sig himmlen och det blev ett brutalt skyfall som höll i hela konserten. Men drt blev inte sämre för det för gud vad jag älskar att rocka i regnet. Vilken känsla! Dom spelade bara 45 min och jag saknade både att höra skin och Live forever. Men fick iaf Stars och This is gonna hurt som är favoriter. Älskar att dom levereras så trots ösregn och pyttescen.
Sen skulle vi sett Scorpions också men dyblöta och kalla dagen innan midsommar valde vi att åka hem istället. Tur det... regnet forsade ner resten av natten.
 
 
 
Midsommar spenderade vi först på vanliga stället hos Niklas (min mammas man) syster med familj och vänner. Där lekte vi lekar och åt den obligatoriska laxen och hade det gött i värmen. Gav mig tillochmed på att göra en egen midsommarkrans. Sen drog M och jag vidare till kompisarna Hanna och Andy för grill och häng med folk resten av kvällen.
En superbra midsommar!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0