Veckan...

...har varit lugn utan vidare överraskningar.
 
Tisdagen vart de persongenomgång (möte med terapeut som alla blivande präster i Lunds stift gör innan dom är klara). Sen konfa på kvällen. Så kul!
 
Onsdag jobbade jag och sen hänge jag med Ulrika för hennes första tatuering. Har peppat henne att göra de ett tag så nu blev det av!
 
Torsdag var jag på framläggningen för mina klasskopmisars uppsatser. Efter hade vi terminsavslutning med ostar, kex, nötter, grönsaker, bröd och vin (drack bubbelvatten pga detoxen). MUMS!
 
Fredagen var jag på möte, hade en middagsbön med mkt panik innan då skrivaren slutade funka. Slutade med att jag fick predika utan mina papper... men de gick med jättebra! Kul med lite utmaning. Sen hade jag bara fredagsmys med min Marcus.
 
Imorse drog jag in till lund och tränade. Ska dock byta gym till eslöv, de är för omständigt att alltid åka tåg. Ikväll ska vi på kalas för Marcus bror fyller 20!
 
Sitter här nu o drömmer om vår USA roadtrip vi ska göra sommaren 2017. Läser tips och längtar brutalt mycket!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0