Sjukvecka

Har varit sjukt oaktiv på bloggen denna veckan eftersom jag bara hann börja första dagen i skola och sen, BAM! så slog sjukdomen till....ugh!
Så jag har legat i sängen och försökt komplettera det jag missat i skolan hela veckan fram tills idag. Men idag va jag tvungen att gå upp för prästen och pedagogen va borta så jag och två ledare till skulle ta emot en konfirmandgrupp från karlskrona och ha ett symbolpass. Passet gick skitbra! Dötrött men nöjd.
 
Tyvärr är detta min jobbhelg så de är bara att köra på.... puh! Vila? Nehej sånt har jag inte tid med.
 
Och på söndag är de prästvigning!!! Alltså jag blir helt exalterad och längtar något sjukt till det är jag som står där. Jobbar på domkyrkoforum på söndagen men kan smyga in på prästvigningen en haltimme iaf och sen dra över till jobbet. Känner att jag måste gå och få drömma lite om min egen prästvigning. Blir helt bubblig när jag tänker på de! En dag ska jag faktiskt vara en präst. Allt som jag kämpat för på univeristet i nu 3.5 år kommer en dag att vara sanning.
Drömmen närmar sig....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0