Mellandagsrea

Pappa och jag gav oss ut i kaoset! Blö. Jag föredrar verkligen att shoppa på internet men behövde ett par skidbyxor till vår kommande resa så behövde ge mig ut. Hittade byxor +en snygg tröja på bik bok på 50%. Woop!

Efter några affärer gav vi oss hemåt och köpte med sushi till hela familjen på vägen. Mums! 
Resten av dagen hängde jag med familjen, åkte till farfar en runda och sen hem till mamma. Där kollade vi film och mös i soffan (med kise, bäst). 

Natten som vi och idag har det vart storm men hade tur och blev hämtad av Annie och hennes mamma som skulle till skåne. Så nu sitter jag hemma och kollar på Friends i soffan. Är sopslut! Fattar dock inte varför... haha.

Oh oh! Brudklänningen var ju klar så fick med mig den hem nu. Provade den med rätt skor och underkjol och wow!... den är perfekt. Den är så drömmig. Min klänning är klar! Men ni får se hur den ser ut på bröllopsdagen / inlägget efter bröllopet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0