Turkiet bra men hemma bäst... typ

Ja, jag säger typ. För Turkiet var himlans bra fösta dagarna men dom 2 sista gick det lite urför med äckel i havet (seriöst nåfon hade typ tömt sina sopor och därmen kondomer...), snålt hotell, förjävla otrevlig busschaufför och en sjukt dryg hemresa. Men vi ska inte klaga! Vi hade en härlig semester i solen, älskar solen. 
 
 
Väl hemma passade vi på att sova och ta en slappdag. Har gjort lite planer för framtiden, ätiti sushi och bäst av allt!!!... hämtat ut paket med min UNIF poncho lag letat så länge efter. Åååh materiell lycka!
 
 
Nu sitter jag o gottar mig i min nya poncho hos svärisarna som bjudit på mat och glass. Livet är allt bra hörrni!
 
Men vi vilar inte än... imorgon kommer nya äventyr!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0