Lödag +1a advent

 
Igår hade jag sååå härligt häng! Först drog jag och Marcus med hela mammas familj och spelade badminton i 2 timmar på rosenholm. Dunderkul! Första gången jag provade men kommer definitivt göra om det! 
Sen på kvällen hämtade jag upp Johanna så drog vi till torhamn för att hälsa på Linn i hennes nya hus och ha tacomys (men hallåååå nu längtar jag lite ihjäl mig efter ett eget hus!!!). Kan säga att vi redan nu bestämt att vi kommer spendera många sommarkvällar där.
 
(Alltså ja de får bli en dubbelbild nu när jag mobilbloggar och inte har en aning om hur man tar bort en av dom...)
 
Idag är det första advent och den inledde mamma och jag med att gå i kyrkan (för första gången ihop). Sen kom mormor hit på middag. Tycker verkligen om att träffa min mormor och inser alltid att jag gör de för sällan..... 
 
Ja men nu ligger jag här i sängen och lyssnar på stormen! Härligt att vara hemma i karlskrona.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0