Planeringstorsdag

Igår var svärföräldrarna här på massa mumsig mat och för att kolla på fotbollen (MFF, inget av intresse för mig men man får väl vara social och kolla med, eller spela spel i smyg på mobilen samtidigt, hehe)
 
Idag vart det jobb-förmiddag och mest en lugn kväll med planering och packning för vår weekendresa. Första ledigheten på 16 dagar måste vi ju passa på, jag och Marcus, att åka någonstans roligt, annars blir vi så rastlösa. Tur att vi båda är likadan och älskar att fara och flänga så fort vi får tid till det.
 
Dagens och gårdagens kläder, älskar skinnbyxor och allt med mina favvoband på!!! <3
 
 
 
Nu ska vi bara mysa i soffan, han och jag framför en av dom nya Johan Falk-filmerna. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0