Helgen!

I Fredags kom Emelie och hängde med mig sista timmen på jobbet och sen gick vi ut och drack drinkar på Stortorgets uteservering, 
 
 
Jobbade även på Lördagen så Marcus kom dit de sista timmarna medan jag städade undan och hängde med mig. Sen begav vi oss till Kristianstad och till Emmas superfina och mysiga hus (där vill jag bo!) för att träffa henne och några andra av mina pluggkompisar: Leo, Henrik och Marike. Alltså Emma denna kvinna! Hon kan verkligen ordna såna här partyn! Åkte hem sen nöjda och belåtna efter massor av kinamat, snacks, shots, piggelindrinkar, kladdkaka och skönsång till The Lonley Island.
Summerar: Härlig kväll med vänner! Aint no party lika a soon to be priests party ;)
 
 
 
Igår, Söndag, jobbade jag igen och hade hand om kyrkkaffet så var en aning trött. Men men, har man jobbhelg så har man. Kom hem på kvällen och bara hade behövlig myskväll med Marcus med hemgjord pizza och film.
 
Idag har jag sovmorgon så väntar på att Emelie ska vakna och ringa mig så vi kan gå ut och gå. Peace out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0