Älskade 2015

Ja här sitter jag, proppmätt, i min nya onepiece-mops-pjamas ✌ myser med Marcus o kollar MIF-Frölunda.
 
Tänkte sammanfattade året nu för imorgon hinner jag inte. Vi ska nämligen ha massa gäster o bjuda på 3-rätters. Jag älskar att vara värdinna så jag har ett späckat men noggrant upplagt schema för imorgon. I alla fall tänke jag sammanfatta med en nyårslista!
 
Vad har varit bäst? -Helt klart att vi förlovade oss i Egypten, jag och min stora kärlek.
Vad gar varit sämst? -Mitt liv är sjukt bra så jag ska ju inte klaga men skolan har inte varit överdrivet rolig detta året...
Fick du några nya vänner? -Japp! Bl.a Alexandra och Jonas.
Förlorade du någon vän? -Nä som tur var inte, är ju dock inte bäst på att ha kontakten med dom i karlskrona.... men jag älskar dom på avstånd.
Blev någon av dina vänner föräldrar i år? -Jaaaaaa, hela 2 stycken!
Vad kommer du sakna mest av 2015? -Vet inte än men jag trivs bra med livet som de är just här just nu. Bara skolan som får sätta lite fart!
Hade du något nyårslöfte? -Jaaa de har jag ju alltid... men minns inte exakt vad. Va nog att gå ner i vikt vilket gick sådär, men lite. Men har brytt mig mindre o mindre om utseendet o vill hellre fokusera på att kroppen ska må bra o va hälsosam.
Kommer du ha något nyårslöfte för nästa år? -Ja, ska prova nytt. Är väldigt inspirerad av en blogg jag älskar och hon lovar varje år att va de bästa av sig själv. De vill jag med va! Alltså inte lägga energi på att va arg o störa mig på saker, träna o äta så min kropp mår bra och är pigg, försöka se det positiva, göra min egen lycka o ha en bra inställning till saker. Vi får se hur de går!...
Vad ser du mest fram emot under 2016? -Att få va i skolan 4 dgr/veckan (för då får jag va med mina vänner hela dagarna), att reda till Thailand, skidresan, att allt de där oväntade i livet ska hända (hoppas bara på att det är bra grejer).
 
Jag sammanfattar 2015 som ett år en så mycket kärlek och vänner, ett lyckligt men stressigt år, ett år där jag lärt mig massor i livet. Också de år där jag hittat en stil jag trivs med och har aldrig haft så fina kläder i garderoben som nu (de va ju inte helt lätt att hitta en balans mellan "normal" stil och min gamla glamrock-stil som inte bara blir otrivsam)
 
Gott nytt år! Hoppas både alla mina och alla era ambitioner går i uppfyllelse!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0